طراحی غرفه نمایشگاه و غرفه سازی

طراحی غرفه نمایشگاه و غرفه سازی

طراحی غرفه نمایشگاه و غرفه سازی

طراحی غرفه نمایشگاه و غرفه سازی

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته

پیشرفتی که تکنولوژی در چند دهه اخیر داشته است، بسیار حیرت آور است. پیشرفت تکنولوژی، روز به روز بیشتر می شود و اگر بخواهیم تکنولوژی حال حاضر را با سال 1995 میلادی مقایسه کنیم، خواهیم یافت که تکنولوژی حال حاضر دنیا، در نگاه آن دوره، باورنکردنی است. محصولات تکنولوژی که هر روز به بازار مصرف وارد می شود، فرهنگی جدید نیز با خود به ارمغان می آورند و انسان به عنوان یک مصرف کننده صرف تولیدات مادی و معنوی تکنولوژی، آن را می پذیرد و خود را بدان وابسته می داند.

با توسعه و پیشرفت تکنولوژی، صنعت تبلیغات نیز دچار تغییرات شگرفی شده است. در دوره جدید، افراد برای به اشتراک گذاشتن، دستیابی و یا خرید راه های زیادی در دسترس دارند. فروشنده ها نیز برای جذب مشتری و رساندن پیام به مشتری گزینه‌های متنوعی را  باید مورد ارزیابی قرار دهند. با وارد شدن تبلیغات به صورت آنلاین در دنیای تکنولوژی، معادلات سنگین و پیچیده ای به بازار اعمال شده است. در برخی موارد ممکن است هزینه تبلیغات تا حدی زیاد باشد که بر کیفیت محصولات تاثیر بگذارد. در دید بسیاری از افراد، بازاریابی به معنای فروش است و به فروش نیز ختم می گردد. اما فروش فقط بخشی از عملیات بازاریابی است. فرایند بازاریابی، یک عمل مخفی است و تنها بخشی از آن را می توانید مشاهده کنید و مابقی که حجم عظیم و پایه ای بازاریابی است، قابل مشاهده نیست. بازاریابی مجموعه فعالیت هایی است که در راستای همگرایی سازمان، جهت فروش بیشتر انجام می شود. بشر همواره نیزهای گوناگونی و داشته و این نیاز ها به مرور زمان تغییر می کنند، منشا و خواستگاه اصلی نظام بازاریابی، نیاز و خواسته های بشر است.

با فراگرفتن علم بازاریابی نوین و آشنایی پیدا کردن با بازار جدید، می توانید بالقوه ترین و بالفعل ترین مشتری ها و خریداران را برای محصولات و کالای خود پیدا کنید. تحقیقات بازاریابی به شما این امکان را می دهد که مجموعه ای از خریداران و مشتری های خود را شناسایی کرده و مطابق با نیاز آنها به ارائه محصولات و خدمات خود بپردازید. تحقیقات بازاریابی این بینش را به شما می‌دهد که در جمع آوری اطلاعات بتوانید ذهن مشتری‌ را در زمان‌ها و شرایط مختلف بخوانید و همچنین می‌توانید برای دریافت یک ایده بهتر برای توسعه کسب و کار خود به تحقیق و افزایش آگاهی از روندی که در بازار صنعت شما طی می‌شود بپردازید. شرایط اقتصادی کشور، اوضاع سیاسی و ده‌ ها و صدها عامل مختلف می‌تواند بر رفتار مشتریان فعلی و احتمالی شما تاثیر بگذارد.   

نمایشگاه بین المللی تبلیغات و بازاریابی

نمیشگاه بین المللی تبلیغات و بازاریابی با هدف برقراری ارتباط میان ارائه دهندگان و متقاضیان خدمات بازاریابی و تبلیغات برگزار می شود. در نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی از صنعت تبلیغات حمایت می گردد و به آشنایی با تکنیک های بازاریابی و فروش کمک می کند. مدیران و مسئولان بخش های مختلف شاهد عینی تغییرات بازار و دگرگونی آن هستند که به سرعت قواعدبازی را تغییر می دهد. یکی از دلایلی که مانع رشد و توسعه دانش بازاریابی در کشور شده است ، فقدان ساز و کارهای رقابتی می باشد. بی تردید یکی از عوامل تعیین کننده موفقیت در زمینه های مختلف و ورود به عرصه های جهانی، رشد و توسعه تبلیغات و داشتن دانش بازاریابی است. نیاز به وجود شرکت‌‌های قدرتمند تبلیغاتی، اطلاع مدیران صنایع از روش‌‌های مختلف‌‌ بازاریابی و تبلیغات، توجه به وجوه تبلیغ و تمایز آن برای ارائه در بازارهای مختلف‌‌، تبلیغات مستمر، لحاظ تبلیغات در بودجه بندی و ارائه تبلیغ متفاوت در چرخه عمر محصول از نکاتی است که در بازاریابی و تبلیغات مد نظر قرار می گیرد.


 

زمان و مکان بازدید از نمایشگاه و اطلاعات تماس

چهاردهمین دوره نمایشگاه بین المللی تبلیغات و بازاریابی، از تاریخ 12 الی 15 دی ماه در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

زمان بازدید از نمایشگاه 9 صبح لغایت 5 عصر در نظر گرفته شده است، همچنین شما می توانید با برقراری تماس با شماره 021-22020248اطلاعات بیشتری در مورد نمایشگاه بدست آورید.

آدرس نمایشگاه: تهران بزرگراه چمران نمایشگاه بین المللی تهران

 

اهداف برگزاری نمایشگاه بین المللی تبلیغات و بازاریابی

یکی از اهداف مهم برگزاری نمایشگاه بین المللی تبلیغات و بازاریابی، حمایت از صنعت تبلیغات به منظور ارتقا سطح کمی و کیفی تبلیغات در میان افراد جامعه است. در این نمایشگاه سعی شده است که اهمیت تبلیغات به افراد جامعه و دست اندرکاران تجارت، صنایع و خدمات نشان داده شود. در این نمایشگاه کمک می شود تا سطح عوارض منفی تبلیغات بازرگانی را کاهش داده شود. همچنین به افزایش کارکردهای مثبت تبلیغات و توسعه بازاریابی نیز کمک می شود. در نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته، شما با تکنیک های بازاریابی آشنا می شوید، با استفاده از این تکنیک ها موفق خواهید شد که  فروش محصولات و کالاهای خود را افزایش دهید و مشتریان جدیدی برای خدمات خود پیدا کنید. در نمایشگاه بین المللی تبلیغات به افزایش و آموزش فرهنگ بازاریابی در جهت موفقیت بیشتر در بازارهای رقابتی و تشویق بازار داخلی به استفاده از ابزارهای نوین بازاریابی پرداخته می شود.

در نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی، ارائه دهنگان محصولات بازاریابی و تبلیغات با متقاضیان این محصولات در تعامل هستند. شما در این نمایشگاه با آخرین تحولات دنیای تبلیغات و بازاریابی آشنا می شوید و می توانید خودتان را با توجه به آموزش ها با دنیای تبلیغات نوین وقف دهید. در نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی اطلاعات رد و بدل می شوند و دانش فنی و کارآمد میان افراد داخل مجموعه انتقال می یابد.

 

 

محصولات قابل ارائه در نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی

·       محصولات تبلیغات

·       خدمات عمومی و تخصصی تبلیغات و بازاریابی کالا

·       آژانس های مجری و مشاور تبلیغات

·       رسانه ها و وسایل ارتباط اجتماعی

·       علایم تبلیغات و فن آوری اطلاعات

·       تبلیغ مشهورترین محصولات، خدمات و نشانه های تجاری

·       برندهای تجاری و تبلیغاتی

·       فعالیت های بازاریابی و تحقیق در بازار

·       تکنیک های بازاریابی افزایش فروش

·       چاپ و خدمات دیجیتالی

·       برندسازی و سمپلینگ

·       ارتقا و افزایش سطح فروش

·       ماشین های چاپ الکترونیکی

·       طراحی و ایده پردازی

·       تکنولوژی نورپردازی و چراغ های تبلیغاتی

·       تجهیزات و صنایع تبلیغاتی

·       هدایای تجاری و تبلیغاتی

·       رایانه و ماشین آلات مورد استفاده در صنعت تبلیغات

·       ماشین آلات لیزری

·       تجهیزات و خدمات صوتی ، تصویری، سینمایی و عکاسی

·       ماشـین های اداری و تبلیغاتی و تجهیزات مربوطه

·       نرم افزار و سخت افزارهای رایانه ای

 

فروشندگان و ارائه دهنگان محصولات تبلیغات و بازاریابی، خلاقیت و نوآوری در ارائه محصولات خود دارند و ممکن است محصولاتی در نمایشگاه عرضه شود، که هیچگاه نمونه مشابه آن را ندیده باشید.

 

نمایشگاه بین المللی تبلیغات و بازاریابی، مختص چه کسانی است؟

نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی، برای ارائه محصولات حرفه ای و تخصصی در زمینه تبلیغات و بازاریابی برگزار می گردد. کسانی که در زمینه تبلیغات و بازاریابی مشغول به فعالیت هستند، بی شک مخاطبین اصلی این نمایشگاه بشمار می آیند. متخصصان و کارآموزان زمینه تبلیغات، با حضور در این نمایشگاه می توانند با جدیدترین تکنیک های تبلیغات آشنا گردند و در صورت تمایل از ارائه دهنده محصول، خدمات بگیرند.

همچنین کسانی که مالک کسب و کاری هستند و می خواهند میزان فروش و ارائه خدمات خود را افزایش دهند، به نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی فراخوانده می شوند. در این نمایشگاه شرکت های تخصصی در زمینه مشاوره تبلیغات حضور می یابند، مالکان کسب و کار می توانند از این شرکت ها خدمات بگیرند و برای ارتقا سطح تجاری کسب و کار خود، آموزش های کافی ببینند.

اگر می خواهید که با جدیدترین شیوه های تبلیغات و بازاریابی آشنا شوید، حتما به بازدید از نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی بیایید. در کنار بازدید از غرفه های نمایشگاه، با جدیدترین تکنولوژی های تبلیغات آشنا می شوید و حداقل می توانید از آن برای بالا بردن سطح اطلاعات خود بهره ببرید.

 

چرا به یک طرح بازاریابی نیاز است؟

طرح بازاریابی در اصل یکی از اجزای اصلی طرح کسب و کار است. با داشتن یک طرح بازاریابی خوب، با اهداف روشن کسب و کار خود آشنا خواهید شد. با بهره گیری از طرح بازاریابی می توانید، دست آوردها و نتایج تلاش های خود را در بازاریابی اندازه گیری کنید.

در نمایشگاه بین المللی تبلیغات و بازاریابی ،برترین شرکت های تبلیغات شبکه ای ایرانی حضور خواهند یافت. این شرکت ها سابقه و تجربه درخشانی در مدیریت کمپین های تبلیغاتی داشته اند و بهترین گزینه برای فراهم ساختن طرح بازاریابی هستند. با استفاده از خدمات و محصولات این شرکت ها موفق خواهید شد که یک طرح بازاریابی مناسب انتخاب کنید و به ارتقا کسب و کار خود بپردازید.

 

تاثیر تبلیغات در کسب و کار

اغلب شنیده اید که می گویند؛ کسب و کار بدون تبلیغات مرده است. البته این گفته فقط در 90% مواقع صحیح است، کسب و کارهای زیادی وجود دارند که بدون توجه به تبلیغات موفق عمل کرده اند و شناخته شده محسوب می شوند. اما حال تصور کنید که همان شرکت و یا کسب و کاری که بدون تبلیغات موفق شده است، یک کمپین تبلیغاتی راه اندازی کند. بدون شک این کسب و کار پس از راه اندازی کمپین تبلیغات، دچار پیشرفت چند برابر از لحاظ فروش و ارائه خدمات خواهد شد. تبلیغات فقط صرفا برای افزایش فروش نیست، کمترین تاثیر تبلیغات روی خدمات، ثبت شدن آنها در ذهن مشتریان احتمالی می باشد.

با راه اندازی کمپین تبلیغاتی می توانید که محصولات و خدمات خود را به گوش و چشم مشتریان احتمالی خود برسانید و در ذهن آنها ثبت کنید. تبلیغات اغلب موجب برندسازی می شوند، به این گونه که محتوای تبلیغات در ذهن افراد ثبت می شود و هروقت نامی از کسب و کار شما بیاید، به فکر خدمات درج شده در محتوای تبلیغات شما خواهند افتاد.

امروزه با پیشرفت تکنولوزی، بیشتر محتواهای تبلیغی در رسانه های اینترنتی موجود هستند. فضای اینترنت بستر مناسبی برای تبلیغات کسب و کارها فراهم کرده است.

 

بررسی ابعاد گوناگون بازاریابی

ü     بازارگرایی: گرایش به بازار و نیاز مشتریان اولین ویژگی بازاریابی جدید است، مدیر موفق در بازار کسی‌ست که سازمان را با شرایط روز همگام کند؛ و این زمانی امکان پذیر است که کارکنان و مدیران سازمان بر اساس رفتار و گرایش بازار عمل کنند.

ü     بازارشناسی: شناخت، لازمه‌ی هر حرکت عاقلانه و هر تصمیم اصولی‌ست، شناخت بازار تلاشی نظام‌ مند است برای گردآوری، ثبت و ضبط اطلاعات مربوط به همه‌ی اجزای تشکیل دهنده‌ی نظام بازار و همه عواملی که بر نظام بازار تاثیر می‌گذارند.

ü     بازارداری: ایجاد و ارتقای سطح رضایت مشتریان جهت حفظ مشتریان کنونی و تشویق و ترغیب آن‌ها به خرید بیشتر و تداوم خرید، اصطلاحا بازارداری است. آگاهی از رفتار مشتریان، ارتباط برقرار کردن با آنان، داشتن اطلاعات روان‌شناختی وجامعه‌شناختی و نیز اطلاع داشتن از حرکات و امکانات رقبا نقش مهمی در حفظ و مدیریت نیاز مشتریان دارد.

ü     بازارسازی: بازارسازی یعنی نفوذ در بازار و معرفی و شناساندن سازمان و محصولات و خدمات آن با استفاده از عوامل قابل کنترل بازاریابی ، عوامل قابل کنترل بازاریابی، شامل محصول، قیمت، توزیع و ترفیع فروش است. بازاریابان با بکارگیری درست و اصولی این عوامل می‌توانند در شرایط مختلف جایگاهی در بازار برای خود به دست آورند و با سیاست‌ها و برنامه‌های مناسب، سهم بیشتری را از بازار در اختیار بگیرند.

ü     بازاریابی: فرایند بازاریابی شامل جستجو برای یافتن بازار مناسب و بخش هایی است که سازمان می تواند در آن بصورت مفید و موثر حضور یابد و توانایی پاسخگوی نیاز بازار باشد.

ü     بازاریابی به معنای بخش بندی و یا تقسیم بندی بازارها و تعیین محصولاتو خدمات شرکت برای عرضه به بازار در مناسب ترین زمان است.

ü     بازارگردی: بازار گردی جز وظایف بازاریاب است، بازاریاب باید بیش از دیگران با تحولات و تغییرات بازار آشنا باشد، در نتیجه بازاریاب نیاز دارد که به گشتن در بازار بپردازد. این آگاهی می تواند نتیجه حضور در صحنه رقابت، مشاهده و مبادله در بازار باشد.

ü     شرکت کردن در نمایشگاه‌ها، بازدید از بازار‌های گوناگون و بودن در محیط بازار، دید مدیران را بازتر می‌سازد. به عبارتی، مهم‌ترین نقش بازارگردی، تقویت و گاهی تغییر «دید» است.

ü     بازارسنجی: بازارسنجی یعنی تحلیل موقعیت بازار با توجه به آنچه بودیم و داشتیم، آنچه هستیم و داریم و آنچه باید داشته باشیم. همه محصولات و خدمات و سازمان‌ها دارای منحنی عمر خاصی هستند که این منحنی شامل مراحل معرفی، رشد، بلوغ و اشباع و افول است و هر مرحله شرایط ویژه‌ای دارد که بازاریاب باید براساس این ویژگی‌ها، واکنش‌های مناسبی نشان دهد. بازار سنجی یا ارزشیابی و سنجش فعالیت‌های سازمان، نقاط قوت و ضعف را نسبت به شرایط موجود و رقبا به خوبی آشکار می سازد.

ü     بازارگرمی: برای بازارداری لازم است بازارگرمی را از دست ندهیم، بازارگرمی به معنی تبلیغات و تشویق به موقع جهت آگاه ساختن، متقاعد ساختن و ترغیب مشتریان برای ارتباط بیشتر با سازمان و خرید از آن و مقابله با حرکات رقباست. یکی از مهم‌ترین ابزار‌های بازار گرمی استفاده از خلاقیت، نوآوری و ابتکارات در صحنه رقابتی بازار است.

ü     بازارگردانی: بازارگردانی یعنی مدیریت بازار که شامل برنامه‌ریزی، اجرا و کنترل امور گوناگون بازار در ابعاد گوناگون بازاریابی‌ست. بازارگردانی شامل تنظیم استراتژی‌ها و برنامه‌ها، سازماندهی و اجرای همه‌ی امور مربوط به شناساندن و معرفی محصولات شرکت به بازار‌ها، نظارت بر فعالیت‌ها برای دستیابی به اهداف سازمان و ایجاد رضایت برای مشتریان و جامعه است.

اگر شما در هر یک از موارد بالا نیازمند به کمک و یا ارائه خدمات می باشید، شرکت های معتبری در زمینه تبلیغات و بازاریابی در نمایشگاه بین المللی تبلیغات و بازاریابی حضور خواهند یافت که می توانید از محصولات و خدمات آنها استفاده کنید.


 

کلام آخر:

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته از تاریخ 12 دی ماه تا 15 دی ماه 1396 در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود. در این نمایشگاه شما می توانید با جدیدترین روش های تبلیغات و بازاریابی آشنا شوید و محصولات آنها را جهت فراگرفتن تهیه نمایید. در این نمایشگاه شرکت های تبلیغات شبکه ای حضور خواهند یافت، این شرکت ها نوآوری و خلاقیت زیادی در امر تبلیغات و بازاریابی دارند و می توانند به شما در ارتقا کسب و کارتان کمک کنند. برخی از شرکت ها ممکن است که دوره های آموزش تبلیغات و بازاریابی داشته باشند و شما می توانید درباره دوره های آموزشی این شرکت ها اطلاعات بدست آورید و در صورت تمایل برای شرکت در این دوره ها ثبت نام کنید.

در این عصر و زمانه تبلیغات در کنار ارائه محصولات و خدمات جوابگوی بازار کنونی است. شاید در گذشته کمی دور، شرکت ها کمتر تمایلی برای تبلیغات خدمات و محصولاتشان داشته اند اما امروزه با گسترش بازارها و گستره خدمات و محصولات، بدون تبلیغات موثر و بازاریابی صحیح نمی توان حرفی برای گفتن در بازار داشت. چه بسا شرکت های کوچکی که با تبلیغات صحیح و به موقع، توانسته اند راه یک صد ساله را در مدت بسیار کوتاهی طی نمایند و چه بسا شرکت هایی که با هزینه کردن های نابجا در امر تبلیغات غیر صحیح و به موقع، ضررهای هنگفتی عایدشان شده است. کسب آگاهی، دانش اندوزی و استفاده از متخصصین این حوزه و دریافت مشاورات لازمه، باعث می گردد با هزینه کمتر و موثرتر قدم در پیچ و خم بازاریابی گسترده تر برداشت. کافیست بیشتر تحقیق نمایید و شرکت و کالایتان را مطابق خاص مشتری، چینش نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.