طراحی غرفه نمایشگاه و غرفه سازی

طراحی غرفه نمایشگاه و غرفه سازی

طراحی غرفه نمایشگاه و غرفه سازی

طراحی غرفه نمایشگاه و غرفه سازی

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته

پیشرفتی که تکنولوژی در چند دهه اخیر داشته است، بسیار حیرت آور است. پیشرفت تکنولوژی، روز به روز بیشتر می شود و اگر بخواهیم تکنولوژی حال حاضر را با سال 1995 میلادی مقایسه کنیم، خواهیم یافت که تکنولوژی حال حاضر دنیا، در نگاه آن دوره، باورنکردنی است. محصولات تکنولوژی که هر روز به بازار مصرف وارد می شود، فرهنگی جدید نیز با خود به ارمغان می آورند و انسان به عنوان یک مصرف کننده صرف تولیدات مادی و معنوی تکنولوژی، آن را می پذیرد و خود را بدان وابسته می داند.

با توسعه و پیشرفت تکنولوژی، صنعت تبلیغات نیز دچار تغییرات شگرفی شده است. در دوره جدید، افراد برای به اشتراک گذاشتن، دستیابی و یا خرید راه های زیادی در دسترس دارند. فروشنده ها نیز برای جذب مشتری و رساندن پیام به مشتری گزینه‌های متنوعی را  باید مورد ارزیابی قرار دهند. با وارد شدن تبلیغات به صورت آنلاین در دنیای تکنولوژی، معادلات سنگین و پیچیده ای به بازار اعمال شده است. در برخی موارد ممکن است هزینه تبلیغات تا حدی زیاد باشد که بر کیفیت محصولات تاثیر بگذارد. در دید بسیاری از افراد، بازاریابی به معنای فروش است و به فروش نیز ختم می گردد. اما فروش فقط بخشی از عملیات بازاریابی است. فرایند بازاریابی، یک عمل مخفی است و تنها بخشی از آن را می توانید مشاهده کنید و مابقی که حجم عظیم و پایه ای بازاریابی است، قابل مشاهده نیست. بازاریابی مجموعه فعالیت هایی است که در راستای همگرایی سازمان، جهت فروش بیشتر انجام می شود. بشر همواره نیزهای گوناگونی و داشته و این نیاز ها به مرور زمان تغییر می کنند، منشا و خواستگاه اصلی نظام بازاریابی، نیاز و خواسته های بشر است.

با فراگرفتن علم بازاریابی نوین و آشنایی پیدا کردن با بازار جدید، می توانید بالقوه ترین و بالفعل ترین مشتری ها و خریداران را برای محصولات و کالای خود پیدا کنید. تحقیقات بازاریابی به شما این امکان را می دهد که مجموعه ای از خریداران و مشتری های خود را شناسایی کرده و مطابق با نیاز آنها به ارائه محصولات و خدمات خود بپردازید. تحقیقات بازاریابی این بینش را به شما می‌دهد که در جمع آوری اطلاعات بتوانید ذهن مشتری‌ را در زمان‌ها و شرایط مختلف بخوانید و همچنین می‌توانید برای دریافت یک ایده بهتر برای توسعه کسب و کار خود به تحقیق و افزایش آگاهی از روندی که در بازار صنعت شما طی می‌شود بپردازید. شرایط اقتصادی کشور، اوضاع سیاسی و ده‌ ها و صدها عامل مختلف می‌تواند بر رفتار مشتریان فعلی و احتمالی شما تاثیر بگذارد.  ادامه مطلب ...